On-line rendelés:
Súgó
 

Megrendelési folyamat:

A megrendelés folyamata a következő pontokban foglalható össze, időrendi sorrendben:

  1. Az Ügyfél ellátogat a rendelési oldalra, és ott megadja a szükséges adatokat rendelés feladásához.
    Amennyiben a rendelési felületen nem tudja valamilyen oknál fogva rendelését feladni (pl. a település nem található meg a listában), úgy kérjük keresse a diszpécserszolgálatot telefonon, illetve e-mail-ben, és kérjen személyre szabott ajánlatot.

      A rendelési oldalon három csoportba sorolható a kitöltendő adatok köre:
    • Megrendelési adatok: a rendelni kívánt szolgáltatással kapcsolatos adatok
    • Személyes Adatok: a kapcsolattartáshoz szükséges adatok
    • Számlázási adatok: amennyiben az Ügyfél számlát kér, úgy a számlázási adatok tartoznak ide

    Megrendelési adatok:

    • Település: csak azok a települések jelennek meg a legördülő listában, ahova az NHSZ Zöldfok Zrt. szállítást vállal
    • Szolgáltatás: csak azok a szolgáltatások jelennek meg a legördülő listában, amelyek a kiválasztott településen rendelhetőek
    • Szolgáltatás mennyisége: minimum 1, és maximum 100 egység rendelhető egy rendeléssel
    • Utca és házszám: pontos cím, ahova a szolgáltatást rendelni kívánják
    • Dátum: amennyiben olyan szolgáltatást kíván megrendelni amely csak járatnapon rendelhető, kérjük a dátum kiválasztása előtt értelmezze a járatnap nyilvántartást. Amennyiben olyan szolgáltatást kíván megrendelni amely nem csak járatnapon rendelhető, úgy a dátum szabadon kiválasztható
    • Órától óráig: amennyiben olyan szolgáltatást rendel, ami nem kötődik járatnaphoz, úgy megadhatja ezt a két értéket is a pontos szállítás érdekében

    Személyes adatok:

    • Név: megrendelő neve, aki a kapcsolattartó személy lesz a rendelési folyamat alatt
    • Telefon: a kapcsolattartáshoz szükséges telefonszám
    • E-mail cím: a kapcsolattartáshoz szükséges e-mail cím

    Számlázási adatok:

    • Számlázási név: Az a név, akinek a számla elkészül
    • Számlázási cím: Az a cím amelyre a számla szólni fog valamint a Megjegyzés: amelybe 2000 karakter hosszan szabadon megadható egyéb információ a rendeléssel kapcsolatban (pl. a területre való behajtással, vagy a házőrzővel kapcsolatosan)

    Miután a szükséges adatok kitöltésre kerültek, úgy a rendelés feladható. Ezzel a megadott adatok tárolásra kerülnek a rendelési folyamat adatbázisába.

  2. A rendelés feladását követően Ügyfél visszaigazoló e-mail-t kap, ezzel igazolva, hogy a rendelését fogadtuk. Ezzel egy időben az NHSZ Zöldfok Zrt. diszpécserszolgálata is e-mail-ben értesül az Ügyfél rendeléséről. Ezt követően diszpécserszolgálat felülvizsgálja az Ügyfél megrendelését.

    A felülvizsgálat alapján három eset fordulhat elő. Ezek

    • Jóváhagyás: Amennyiben a rendelés jóváhagyásra kerül, úgy Ügyfél ismét e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a megadott adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését.
      Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.

    • Módosítás és jóváhagyás: Amennyiben a rendelés csak valamilyen módosítást követően teljesíthető, úgy diszpécserszolgálat felveszi Ügyféllel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, és egyezteti az adatokat. Amennyiben a rendelés már teljesíthető úgy Ügyfél e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a módosított adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését.  Amennyiben a módosított adatok nem megfelelőek, úgy vegye fel a kapcsolatot diszpécserszolgálattal, hogy újra egyeztessék azokat mindaddig, míg az mindkét fél számára el nem fogadható, és a rendelés el nem fogadható. Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.

    • Visszautasítás: Amennyiben a rendelés valamilyen oknál fogva nem teljesíthető, úgy az visszautasításra kerül. Ezek az okok lehetnek a következőek:

      • érvénytelen e-mail címet adott meg Ügyfél
      • érvénytelen telefonszámot adott meg Ügyfél
      • érvénytelen címet adott meg Ügyfél
      • nem történt meg a díjfizetés időben

Díjfizetés:

Ügyfélnek díjfizetésre a megrendelt szolgáltatás jóváhagyás napjának 24:00 órájáig van lehetősége. Utána a megrendelése automatikusan visszautasított státuszba kerül, így a levélben kapott linkel nem tud belépni a weboldalra.

Az NHSZ Zöldfok internetes áruház részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokolt haszáló kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank által fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az NHSZ Zöldfok áruház oldalán. Az NHSZ Zöldfok internetes áruház az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • Visa (dombornyomott)
  • MasterCard (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően – ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz. Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro (nem dombornyomott) Kizárólag az OTP Bank Rt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

NHSZ Zöldfok Zrt. Diszpécserszolgálata

Az oldalt készítette:
For Assistance Kft. - www.forassistance.hu Riusita - www.riusita.hu