Megrendelési folyamat:
A megrendelés folyamata a következő pontokban foglalható össze, időrendi sorrendben:
Megrendelési adatok:
Személyes adatok:
Számlázási adatok:
Miután a szükséges adatok kitöltésre kerültek, úgy a rendelés feladható. Ezzel a megadott adatok tárolásra kerülnek a rendelési folyamat adatbázisába.
A felülvizsgálat alapján három eset fordulhat elő. Ezek
Jóváhagyás: Amennyiben a rendelés jóváhagyásra kerül, úgy Ügyfél ismét e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a megadott adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését.
Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően az NHSZ Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.
Módosítás és jóváhagyás: Amennyiben a rendelés csak valamilyen módosítást követően teljesíthető, úgy diszpécserszolgálat felveszi Ügyféllel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, és egyezteti az adatokat. Amennyiben a rendelés már teljesíthető úgy Ügyfél e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a módosított adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését. Amennyiben a módosított adatok nem megfelelőek, úgy vegye fel a kapcsolatot diszpécserszolgálattal, hogy újra egyeztessék azokat mindaddig, míg az mindkét fél számára el nem fogadható, és a rendelés el nem fogadható. Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően NHSZ Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.
Visszautasítás: Amennyiben a rendelés valamilyen oknál fogva nem teljesíthető, úgy az visszautasításra kerül. Ezek az okok lehetnek a következőek:
Díjfizetés, kártyahasználat:
Ügyfélnek díjfizetésre a megrendelt szolgáltatás jóváhagyás napjának 24:00 órájáig van lehetősége. Utána a megrendelése automatikusan visszautasított státuszba kerül, így a levélben kapott linkel nem tud belépni a weboldalra.
Az NHSZ Zöldfok Zrt. internetes áruház részére az UniCredit Bank Hungary Zrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, így a kiválasztott szolgáltatás megrendelése után Önt az UniCredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Önnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. Az NHSZ Zöldfok Zrt. internetes áruház az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrző kód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
NHSZ Zöldfok Zrt. Diszpécserszolgálata