On-line rendelés:
Súgó
 

Megrendelési folyamat:

A megrendelés folyamata a következő pontokban foglalható össze, időrendi sorrendben:

  1. Az Ügyfél ellátogat a rendelési oldalra, és ott megadja a szükséges adatokat rendelés feladásához.
    Amennyiben a rendelési felületen nem tudja valamilyen oknál fogva rendelését feladni (pl. a település nem található meg a listában), úgy kérjük keresse a diszpécserszolgálatot telefonon, illetve e-mail-ben, és kérjen személyre szabott ajánlatot.

      A rendelési oldalon három csoportba sorolható a kitöltendő adatok köre:
    • Megrendelési adatok: a rendelni kívánt szolgáltatással kapcsolatos adatok
    • Személyes Adatok: a kapcsolattartáshoz szükséges adatok
    • Számlázási adatok: amennyiben az Ügyfél számlát kér, úgy a számlázási adatok tartoznak ide

    Megrendelési adatok:

    • Település: csak azok a települések jelennek meg a legördülő listában, ahova az NHSZ Zöldfok Zrt. szállítást vállal
    • Szolgáltatás: csak azok a szolgáltatások jelennek meg a legördülő listában, amelyek a kiválasztott településen rendelhetőek
    • Szolgáltatás mennyisége: minimum 1, és maximum 100 egység rendelhető egy rendeléssel
    • Utca és házszám: pontos cím, ahova a szolgáltatást rendelni kívánják
    • Dátum: amennyiben olyan szolgáltatást kíván megrendelni amely csak járatnapon rendelhető, kérjük a dátum kiválasztása előtt értelmezze a járatnap nyilvántartást. Amennyiben olyan szolgáltatást kíván megrendelni amely nem csak járatnapon rendelhető, úgy a dátum szabadon kiválasztható
    • Órától óráig: amennyiben olyan szolgáltatást rendel, ami nem kötődik járatnaphoz, úgy megadhatja ezt a két értéket is a pontos szállítás érdekében

    Személyes adatok:

    • Név: megrendelő neve, aki a kapcsolattartó személy lesz a rendelési folyamat alatt
    • Telefon: a kapcsolattartáshoz szükséges telefonszám
    • E-mail cím: a kapcsolattartáshoz szükséges e-mail cím

    Számlázási adatok:

    • Számlázási név: Az a név, akinek a számla elkészül
    • Számlázási cím: Az a cím amelyre a számla szólni fog valamint a Megjegyzés: amelybe 2000 karakter hosszan szabadon megadható egyéb információ a rendeléssel kapcsolatban (pl. a területre való behajtással, vagy a házőrzővel kapcsolatosan)

    Miután a szükséges adatok kitöltésre kerültek, úgy a rendelés feladható. Ezzel a megadott adatok tárolásra kerülnek a rendelési folyamat adatbázisába.

  2. A rendelés feladását követően Ügyfél visszaigazoló e-mail-t kap, ezzel igazolva, hogy a rendelését fogadtuk. Ezzel egy időben az NHSZ Zöldfok Zrt. diszpécserszolgálata is e-mail-ben értesül az Ügyfél rendeléséről. Ezt követően diszpécserszolgálat felülvizsgálja az Ügyfél megrendelését.

    A felülvizsgálat alapján három eset fordulhat elő. Ezek

    • Jóváhagyás: Amennyiben a rendelés jóváhagyásra kerül, úgy Ügyfél ismét e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a megadott adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését.
      Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően az NHSZ Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.

    • Módosítás és jóváhagyás: Amennyiben a rendelés csak valamilyen módosítást követően teljesíthető, úgy diszpécserszolgálat felveszi Ügyféllel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, és egyezteti az adatokat. Amennyiben a rendelés már teljesíthető úgy Ügyfél e-mailben értesítést kap arról, hogy rendelése teljesíthető. Az e-mail-ben szereplő hivatkozással (mely tartalmazza a rendelés egyedi azonosítóját, és a hozzá párosított ideiglenes jelszót) be tud lépni NHSZ Zöldfok Zrt. weboldalára, ahol a módosított adatait látja viszont, valamint megteheti a rendelt szolgáltatás kifizetését.  Amennyiben a módosított adatok nem megfelelőek, úgy vegye fel a kapcsolatot diszpécserszolgálattal, hogy újra egyeztessék azokat mindaddig, míg az mindkét fél számára el nem fogadható, és a rendelés el nem fogadható. Ezt követően a megrendelt szolgáltatás a megadott adatoknak megfelelően NHSZ Zöldfok Zrt. részéről teljesítésre kerül.

    • Visszautasítás: Amennyiben a rendelés valamilyen oknál fogva nem teljesíthető, úgy az visszautasításra kerül. Ezek az okok lehetnek a következőek:

      • érvénytelen e-mail címet adott meg Ügyfél
      • érvénytelen telefonszámot adott meg Ügyfél
      • érvénytelen címet adott meg Ügyfél
      • nem történt meg a díjfizetés időben

Díjfizetés, kártyahasználat:

Ügyfélnek díjfizetésre a megrendelt szolgáltatás jóváhagyás napjának 24:00 órájáig van lehetősége. Utána a megrendelése automatikusan visszautasított státuszba kerül, így a levélben kapott linkel nem tud belépni a weboldalra.

Az NHSZ Zöldfok Zrt. internetes áruház részére az UniCredit Bank Hungary Zrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, így a kiválasztott szolgáltatás megrendelése után Önt az UniCredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Önnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. Az NHSZ Zöldfok Zrt. internetes áruház az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrző kód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

NHSZ Zöldfok Zrt. Diszpécserszolgálata

Az oldalt készítette:
Riusita - www.riusita.hu